İngilizce öğretmenleri Kübra Ersan ve Mustafa Polat koordinatörlüğünde 10/C ve 10/D sınıflarıyla yürütülen “STEMopoly” isimli eTwinning projemizde; gıda sistemleri ve teknolojileri oyunlaştırma araçları yardımıyla “Monopoly” oyunundan ilham alınarak eğitsel oyun olarak tasarlanmaktadır. Dijital araçların artık kaçınılmaz olduğu günümüzde; öğrencilere çevrimiçi ortamlarda yaratıcı içerik üretebilme, eğlence kavramının öğrenme üzerindeki olumlu etkisinden faydalanarak, oyun ile öğrenmeyi pekiştirme hedeflenmektedir. Proje dahilinde Yunanistan, Sırbistan ve Romanya ülkelerindeki partner okul öğrencileri ve öğretmenleriyle çalışılmaktadır. Logo seçimi kapsamında yapılan oylamada okulumuz 10/C sınıfı öğrencilerinden Azra Bozkurt’un logo tasarımı en çok oyu alarak projenin logosu seçilmiştir.